Contactati-ne Direct la tel. 0723 826 666

Cauta pe site

Dreptul de returnare a produselor

Clientul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului, notificand in scris Travelkit si returnand in acest termen produsul cumparat, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Clientul va suporta cheltuielile de expediere conform legilor romanesti.

Returnarea se poate face doar pentru produsele noi, nefolosite și care nu au suferit nici un fel de modificari.

Pentru notificarea intentiei de a returna un produs, va rugam sa completati formularul de returnare de aici si sa-l trimiteti prin email la comenzi@travelkit.ro
Veți primi prin email un cod de returnare pe care vă rugăm să il notati pe AWB-ul curierului (la rubrica observatii) dacă alegeti sa expediati produsul prin curier, sau să il aduceți cu dvs. daca returnati produsul personal.
Atentie, in lipsa acestui cod nu putem receptiona produsul pe care doriti sa il returnati.

Adresa de returnare este: Travelkit, Str. Dr. Lister 25, ap.1, sector 5, Bucuresti.

Returnați produsul fie prezentându-vă personal la adresa de mai sus de luni până vineri între orele 9-18, fie prin curier, expedierea coletului urmând să se facă pe cheltuiala dvs. și fără a solicita plata ramburs. Vă rugăm includeți în colet (sau aduceți cu dvs.) factura care atestă achiziția produsului și o copie a cărții de identitate a cumpărătorului, pe care notați "Solicit returnarea produselor din fct. nr. ...." precum și nr. dvs. de cont în format IBAN (contul în care urmează să vă fie restituită contravaloarea comenzii).

Contravaloarea produselor va fi restituita integral, fara insa a calcula eventualele comisioane ce ar putea decurge din tranzactii bancare. Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de 14 de zile, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile.

ATENTIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Nu ridicam colete trimise cu Posta. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Travelkit.

Back to top