Dreptul de returnare a produselor

Prezenta se aplica exclusiv consumatorilor persoane fizice. Nu acceptăm returnări ale produselor din partea clienților persoane juridice.

Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului, notificand in scris Travelkit si returnand in acest termen produsul cumparat, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Consumatorul va suporta cheltuielile de expediere conform legilor romanesti. 

Returnarea se poate face doar pentru produsele noi, nefolosite și care nu au suferit nici un fel de modificari.

Pentru notificarea intentiei de a returna un produs, va rugam sa completati formularul de returnare de aici si sa-l trimiteti prin email la [email protected]
Veți primi prin email un cod de returnare pe care vă rugăm să il notati pe AWB-ul curierului (la rubrica observatii). Atentie, in lipsa acestui cod nu putem receptiona produsul pe care doriti sa il returnati.

Instrucțiunile de returnare vor fi notificate prin mesajul de răspuns la cererea de returnare.

Adresa de returnare este: Eurosurf SRL, Str. Movilei 21, Gostilele, jud. Calarasi

Returnați produsul prin curier, expedierea coletului urmând să se facă pe cheltuiala dvs. și fără a solicita plata ramburs.

Contravaloarea produselor va fi restituita integral, fara insa a calcula eventualele comisioane ce ar putea decurge din tranzactii bancare. Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de 14 de zile, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile.

ATENTIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Nu ridicam colete trimise cu Posta. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Travelkit.